DARINA SHOWER SCRUB

DARINA SHOWER SCRUB
EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN

WeLComE

Salam & Selamat datang buat semua pengunjung MARSHAENA COLLECTION
Sebelum membuat sebarang order anda digalakkan membaca term dan syarat terlebih dahulu ya..
Semua order boleh TELEGRAM,whatsapp dan sms saya : 0126304654 /email ke marshafarina2@gmail.com

Harap Maklum & Terima Kasih atas kerjasama anda semua.

Happy Shopping.

~(^_^)~

Monday 10 February 2014

PENCARIAN PENGEDAR DAN DEALER BISKUT RAYA 2014

Biskut raya utk 2014 kembali di buka.agent pengedar dan dealer dicari utk sama2 berkongsi rezeki di musim perayaan.insha Allah kami bersedia menyediakan stok mencukupi buat semua..DIsamping itu kami tawarkan juga pakej yg menarik beserta hadiah.


minimum order utk pengedar 1karton ye.1karton ada 24bekas blh mix.boleh pilih sendiri jenis biskut apa yg anda inginkan.kita ada 20jenis biskut semuanya.
berminat blh drop pm admin atau wassp/sms 0126304654
boleh bayar cash atau ansuran diterima.

---admin marshaena---













 










2 comments:

  1. Assalamualaikum, saya berminat untuk menjadi agen dropship. Boleh email saya di abdullahsani@gmail.com atau WA saya di 01137919535. Wasalam.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, saya berminat untuk menjadi agen dropship. Boleh email saya di abdullahsani@gmail.com atau WA saya di 01137919535. Wasalam.

    ReplyDelete